Skydiven @ Wollongong - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu Skydiven @ Wollongong - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu

Skydiven @ Wollongong

Door: Pamela Beukers

Blijf op de hoogte en volg Pamela

19 Oktober 2012 | Australië, Wollongong

gister om 4 uur 's ochtends opgestaan om de bus te halen. na heel lang in de bus te hebben gezeten waren we in Sydney. Van daar gelopen naar het volgende punt en daar de free shuttle bus naar Wollongong genomen. Nog even slapen in de bus want ik was toch wel erg moe.

Daar aangekomen eerst papierwerk invullen en dan pak aan. Ik zat in de 2e groep dus moest nog even wachten. we waren hier om 9 uur en uiteindelijk om 11 uur richting het vliegveld gereden. Het duurde heel lang voordat de eerste groep klaar was omdat het vliegtuig rare geluiden maakte. En daarna gingen mochten wij in dat vliegtuig die stuk was. Grapjes maken daarover maar ja je springt er toch uit. Van daar uit dus het vliegtuig in gegaan en dan duurt het nog 20 min. voordat het vliegtuig op de juiste hoogte vliegt namelijk 14000 ft oftewel 4,26 km hoogte.

ik was als eerste in t vliegtuig gestapt dus mocht er als laatste uit. al kruipend richting de deur. Zie je iedereen voor je vallen en als je dan naar beneden kijkt dan zie je wolken en een stukje land maar geen mensen meer. die vallen te snel.

Ik mocht als laatste en op het moment dat je op dat randje zit en je kijkt naar beneden is het toch best wel eng om dan snel te bedenken dat jij zo naar beneden valt. Na een koprol in de lucht val je heel snel naar beneden en je realiseert niet eens dat de grond dichterbij komt. Dit merk je pas daarna als de parachute open is gegaan. Mijn begeleider tikte me op de schouder en ik mocht mijn vest loslaten. nog door een wolk gevallen wat erg koud is en uiteindelijk ging de parachute open. Ik had weer geluk want ik had een goede begeleider die me zelf even liet sturen en omdraaien. zo nog even rondgevlogen in de lucht en uiteindelijk landen op t grasveld. Opgelucht en trillen van de adrenaline maar wel super leuk om te doen. Mijn begeleider vroeg nog of ik t nog een keer zou doen. Zeker wel. het was heel gaaf en spannend maar ook mooi.

Na het landen snel wat eten want ondertussen was het al half 1 en had ik nog steeds niks gegeten die dag. Snel wat gegeten en nog even daar op het strand gezeten. Daarna terug naar Sydney wat anderhalf uur is met de bus en daarna nog weer terug naar Avalon wat ook weer anderhalf uur duurt. uiteindelijk doodmoe thuis maar wel met een hele leuke ervaring.

  • 19 Oktober 2012 - 16:26

    Jacqueline:

    fantastisch Pamela, dat hebben wij nog nooit gedaan hoor!

  • 20 Oktober 2012 - 11:59

    Je Vader:

    Hoi Pamela,
    Wat een verschrikkelijk mooie ervaring. Ik ben echt jaloers op je. Ik zie al die mooie foto's van waar je allemaal bent geweest. Plaatsen waar ik ook wel ben geweest. Ik vind het prachtig dat jij daar nu bent, maar vervelend dat ik het aan de andere kant van de wereld maar met de foto's en de verhalen moet doen.
    Ben erg trots op je, en hoop dat je de rest van het komend jaar net zo veel plezier beleeft als dat je de afgelopen maand hebt gehad.
    Veel plezier en groetjes en kusjes van je vader. Xxxxx.

  • 22 Oktober 2012 - 09:40

    Pamela Beukers:

    Dankje pap :) Woensdag op naar Melbourne en weet niet hoe het internet daar is maar ik mail jullie nog wel daarover. Als ik helemaal geen internet heb sms ik wel af en toe.

    xxjes pam :)

  • 31 Oktober 2012 - 10:58

    Ruud, Marion, Sem:

    Leuk om je avonturen zo mee te bleven Pamela. We blijven je volgen.....veel plezier!
    Groetjes uit Bovenkarspel,
    Ruud, Marion, Sem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamela

Actief sinds 31 Aug. 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7172

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 15 September 2013

Australie 2012/2013/2014

Landen bezocht: