Op naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu Op naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu

Op naar Melbourne

Door: Pamela Beukers

Blijf op de hoogte en volg Pamela

26 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Na alles ingepakt te hebben in Sydney met een shuttle bus naar Sydney airport gegaan om daar de Greyhound te pakken richting Melbourne. Minst leuke busreis tot nu toe want ik ben verkouden :(

De bus (greyhound) vertrok om half 9 's avonds en ging eerst richting Canberra. Hier was niemand meer wakker rond 1 uur 's nachts en het zag er allemaal heel grijs uit. (saai). Na hier een paar mensen afgezet te hebben gingen we verder richting Melbourne. Om 3 uur 's ochtends een stop bij een wegrestaurant. Ik had geen honger maar toch maar even de bus uit om mijn benen te strekken. In de bus zelf had ik gelukkig 2 stoelen dus kon ik nog een beetje liggen maar alsnog even naar buiten.

Bij het restaurant die ook een winkel had tissues gehaald en toch maar een ham kaas broodje voor het geval ik honger kreeg. Na een half uur vertrokken richting Melbourne. Uiteindelijk na de stop gelukkig toch nog kunnen slapen en werd rond 7 uur weer wakker. Snel wat gegeten en tot mijn verbazing loopt de snelweg gewoon door woonwijken heen en kan er een school staan naast de snelweg. Om 8 uur kwam ik in Melbourne aan. Op southern cross station. Hier werd ik opgehaald door Theresa en Robert. Nu de komende 3 weken bij hen thuis en aan het uitzoeken wat ik allemaal ga doen hier. Nu verschillende website's checken.

Theresa, Robert en familie zijn allemaal erg aardig en voel me nu na 1 dag al thuis. Kan heerlijk gaan waar ik wil maar aangezien ik me niet helemaal lekker voel en je hier buiten four seasons in one day hebt, erg oppassen want wil niet echt ziek worden.

  • 29 Oktober 2012 - 21:18

    Catharina:

    Hoi Pamela, wat leuk om jou verhalen te lezen, vooral dat skydiven lijkt me te gek, wat goed dat je dat durft zeg!
    Ja die reistijden met de bus die zijn wel erg lang daar,was in de USA ook zo, maar het zijn ook grote landen natuurlijk en hier zijn we dat ook niet gewend.
    Vorig jaar is een vriendin van Shirley ook door Australie en Nieuw Zeeland getrokken en heb ik ook de blogs gelezen en ben benieuwd of jij ook op dezelfde plekken komt, ben benieuwd en ik hou deze site in de gaten.
    Veel plezier nog en voorzichtig aan hoor, groetjes van ons allen.

  • 31 Oktober 2012 - 08:43

    Remi Beukers:

    hoi pamela

    tip tegen je verkoudenis...geen melkprodukten

    groetjes van ons allemaal hier up yonder
    en give our love to theresa and robert and kids

  • 31 Oktober 2012 - 14:14

    Anneke:

    Zo Pamela, nu is het dan echt begonnen, je reis door Australië , Ben je lekker uitgerust op je eerste adres bij de familie. Dat is toch wel handig hoor zoveel familie in zo,n ver land.
    Ik heb ondertussen een super leuk feest gehad, nog bedankt voor je felicitaties.
    Ed en Remi hebben een uurtje opgetreden ,wat echt onwijs leuk was, maar dat is ze wel toe vertrouwd. Hier was het die dag tegen het vries punt, dat is bij jou wel anders.
    Geniet maar lekker in Melbourne en omgeving en laat je maar verwennen door de fam.
    groetjes van ons uit Egmond Binnen, blijf je volgen. Anneke en de Boomers

  • 01 November 2012 - 09:29

    Pamela Beukers:

    Wat leuk om te lezen wie mijn verhalen lezen! Inderdaad heerlijk uitrusten en van de week naar hanging rock geweest. Verhaal volgt later want ier eerst nog even wat meer meemaken.

    Remi: bedankt voir de tip. Verkoudheid gelukkig zo goed als over.
    Anneke: jammer dat ik niet kon zien Hoe t eerste echte optreden was van pap en remi. Gelukkig super feest en helaas koud.

    Hier in melbourne nu ook koud. 16 graden Maar gelukkig van t weekend weer 30 graden.

    Groetjes uit melbourne

  • 01 November 2012 - 11:44

    Fam. Dol:

    Hallo Pamela,

    We hebben via je moeder al kennis gemaakt met de web en je mooie reis.
    Wij vinden het wel ondernemend als meisje alleen in zo'n groot ver land.
    Gelukkig heb je er familie om gezellig bij te praten en als je dit leest verblijf je daar een poosje.
    Anneke en de Boomers hebben een leuk feest gehad, wij ook, samen met je ouders afgelopen zondag
    hebben we ons 50 jarig huwelijk gevierd. Het was een pracht feest en natuurlijk hebben we het over jou gehad en het waarom alleen en niet met je vriendin.
    Geniet daar, het is een mooie tijd als "vrije meid" om het er van te nemen !
    Nog veel plezier in het ontdekken van nieuwe dingen tijdens het verblijf daar en
    de hartelijke groeten van ons,
    Marianne en Martien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamela

Actief sinds 31 Aug. 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 7100

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 15 September 2013

Australie 2012/2013/2014

Landen bezocht: