van melbourne naar perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu van melbourne naar perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu

van melbourne naar perth

Door: Pamela Beukers

Blijf op de hoogte en volg Pamela

26 November 2012 | Australië, Perth

Na een aantal dagen gratis internet met computer in de bieb. Internet is hier overal veel beter geregeld. Je hebt midden in de stad gratis wifi en in de bieb computers staan die je kan gebruiken.

Maar na alles ingepakt te hebben in melbourne op naar perth. Op het vliegveld begon het al. Na me tas te hebben ingecheckt door de douane. Eerst moest me tas 2 keer door de scanner en daarna kwam er nog een mannetje naar me toe. Of hij even snel op me tas en kleding een drugstest mocht doen. Ik dacht zie ik er zo verdacht uit dan dat alles bij mij nou weer getest moet worden. Maar ja niks aan de hand en ik mocht weer doorlopen.

Eenmaal in het vliegtuig heerlijk bij het raam zitten en film gekeken. Niet echt leuke vliegreis, erg veel trubulentie. Gelukkig was het maar 4 uurtjes vliegen naar Perth.

In Perth aangekomen op domnestic airport me bagage opgehaald en de gratis bus naar international airport gepakt. Hier gewacht op Vincent en daarna Perth in naar t hostel. Jullian (vriend van vincent die al anderhalf jaar in Perth zit) bracht ons met de auto Perth in. Eerst mij afgezet en toen reden Vincent en Jullian door naar hun hostel.

Mijn hostel erg vies en gelukkig zondag daar weg. Hostel van vincent is even duur maar wel verder van het centrum af. maar het is wel schoon. Ik had van de week gewoon een kakkerlak in me bed liggen :( bluh wat is dat vies zeg.

volgende week waarschijnlijk in een huis met Vincent, Jullian en nog een kok om dan het even lekker goedkoop te houden en uit dat hostel te komen. ( goed voor elkaar dacht ik zo met 3 koks in 1 huis :p)

Eerste dag in Perth eerst 5 keer de verkeerde kant op gelopen maar nu na een aantal dagen is de weg al goed te vinden. Geen plattegrond meer nodig en overal naartoe lopen. Wel is het bloedheet buiten dus in de schaduw of binnen blijven.

Eerste avond met Vincent naar Kings Park geweest. Is een uurtje lopen vanaf het centrum maar wel een prachtig uitzicht. Als iemand ooit in Perth komt zeker naar Kings park gaan.

Deze week op zoek gaan naar werk. CV maken is minder leuk om te doen en had er ooit al een in het engels maar waar die gebleven is?? Dus nu maar een nieuwe maken en dan zoeken maar.

  • 24 December 2012 - 00:16

    Catharina:

    Gatver zeg, een kakkerlak in bed, maar goed dat je ergens anders heengaat.
    Wat leuk dat je vriend gekomen is,hoop dat jullie een leuke tijd hebben.
    Tja, gister de verjaardag van je moeder, ik zei nog voor de gein straks staat ze voor je neus, het was erg gezellig,we hebben genoten en ik sprak je broer en ik denk dat ie je toch wel een beetje mist hoor!
    Nou Pamela, ik hoop dat het lukt met werk zoeken en ik kijk uit naar je volgende verhaal, groetjes van ons allemaal, Catharina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamela

Actief sinds 31 Aug. 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 7184

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 15 September 2013

Australie 2012/2013/2014

Landen bezocht: