aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pamela Beukers - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Pamela Beukers

Blijf op de hoogte en volg Pamela

09 Oktober 2012 | Australië, Sydney

De eerste paar weken nu overleeft in Australie. na een lange vlucht in het vliegtuig eindelijk op Sydney. Eerst vanaf Schiphol naar Bangkok gevlogen en daar 2 uur gewacht. Daarna naar Taipei gevlogen en daar moest ik dan 11 uur wachten. Eerst naar de gate gelopen van waar het vliegtuig naar Sydney zou vertrekken. Van daar hoorde ik dat je kon douchen. Dus ik naar het punt waar je kon douchen. Wilde mijn portemonnee al pakken. Maar nee die was niet nodig. Met het paspoortnummer kon ik een sleutel van de douche krijgen een handdoek, zeep en klaar om te douchen. Heerlijk om te douchen na een vlucht van 9 en een vlucht van 4 uur.

Na het douchen paar meiden uit Nederland ontmoet. Met hen de rest van de 11 uur wachten gekletst en rondgelopen. Mijn vlucht ingecheckt zodat ik bij het raam zat en dichtbij de andere meiden. Toen we nog 3 uur moesten wachten weer naar de gate gelopen. Daar weer iets nieuws. Massagestoelen!!! muntjes waren nodig maar die konden we gratis halen bij de winkel ernaast. Dus daar zeker 2 uur doorgebracht op de stoelen met een heerlijke massage. Steeds weer iemand anders die muntjes ging halen en vroeg voor extra munten voor vrienden. Elk muntje was 10 min. massage. heerlijk.

De laatste vlucht van Taipei naar Sydney ging erg snel. van de 9 uur zeker 7 uur geslapen en best wel uitgerust op vliegveld Sydney.

Daar aangekomen afscheid genomen van de meiden want mijn rij voor de balie daar was veeeel korter. Dit kwam natuurlijk door mijn australische paspoort :) bij mij 4 mensen voor mij en toen was ik al aan de beurt. Na de paspoortcontrole door naar een hal waar ik mijn tas kon halen. Gelijk ook de spullen van die meiden gepakt want weer moest ik wachten. Daarna samen doorgelopen naar de douane. tassencontrole. wat je maar tassencontrole kan noemen. Ik kon ik 1 keer doorlopen en daar was dan de aankomsthal.

Ik zoeken naar Michael. ( die was er niet) toch nog maar een keer omkijken of ik iemand anders zie staan die ik ken. Ja hoor in de grote menigte met alle mensen stond Ali. Samen naar de Auto gelopen en gepraat over vanalles en nog wat tot we dan bij het huis van Ali en Michael aankwamen. Na een paar uur gelijk tijd om de kinderen van ali op te halen. op naar school. Met alle schooluniformen aan op zoek naar 2 meiden. Lola (6) en lucy (11) waren al snel gevonden. Gehoord dat Stephen (Zoon van michael) op die school stageloopt. Dus aan Lola gevraagt of die me naar hem toe kon brengen. Gebouw binnen en had hem niet eens herkend. Was ook 10 jaar terug dat ik hem voor het laatst zag. Hij herkende mij ook niet maar daarna met hulp van lola nog gekletst en eenmaal thuis vroeg naar bed want was toch wel moe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamela

Actief sinds 31 Aug. 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 7189

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 15 September 2013

Australie 2012/2013/2014

Landen bezocht: